Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2008 12:05 - Имат ли депутатките голи снимки?
Автор: siikastation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4011 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 28.10.2008 21:59


А? Аз не съм намирал. Е, преди години попаднах на една изяла главата на една редакция барабар с вестника, но това е друга тема. Нора Ананиева по цици. Ужас... MILF ;) Думата ми всъщност е за друго.

Руслан Мъйнов онзи ден, в петък, представи новата си песен - Една жена. Чухте ли я? Не звучи зле. 







Всъщност даже звучи, би могло да се каже ... познато 






а тя пък звучи ей така 






А сега! Кой на кого от паничката е ял? Да си каже веднага. Във всеки случай Руслан е последен по време...

А това е оригиналът по русскому язику:

image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. siikastation - Дай боже
20.10.2008 12:13
Дано, нали си е наш ;)
цитирай
2. chervenata - "Я душу дяволу продам
20.10.2008 12:19
за ночь с тобой!" - забравя ли се такъв стих. Кофти ми стана щото харесвам артистичността на Руслан. Явно въображението му е в пълна липса и творческа суша, щото песента е поръчкова за мюзикъла "Парижката света богородица". То вярно българите може и да поизпростяхме, но феновете на хорошаята музика лесно се намират:)))
цитирай
3. siikastation - ketbaloo
24.10.2008 14:18
"песента е поръчкова за мюзикъла "Парижката света богородица" казва chervenata. Аз съм чел някъде същото.
цитирай
4. siikastation - Незнам
27.10.2008 09:49
Водещото всъщност беше, че Руслан си крадна песничка и я представи като негова. Много му се кефя в Комиците, но тази с песента не ми хареса.
цитирай
5. анонимен - Жалко
17.12.2008 22:10
Жалко,толкова красива песен,а крадена.
И за тези,които се чудят-оригинала е на френски(Garou,Daniel Lavoie,Patrick Fiori-онези тримата хубавци на клипчето:)от мюзикъла "Парижката света богородица".ПРуснаците и всички останали (вкл.Руслан)са след тях.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: siikastation
Категория: Лични дневници
Прочетен: 317916
Постинги: 81
Коментари: 220
Гласове: 2376
Архив