Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2008 13:45 - Безхаберие еп. 01 част ІІ
Автор: siikastation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2863 Коментари: 9 Гласове:
0



Дупката срещу която се борих е вече... непълноценна дупка. Колко е захлупена преценете сами

image



image




Никой не може да се надскочи. Нито ВиК нито полицията нито общината. 
Майната им...



Тагове:   безхаберие,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lelya - Пробвай с местната преса. Нали има ...
13.10.2008 15:29
Пробвай с местната преса. Нали има някакви плевенски вестници все още. Голяма простотия е това, което са направили.
цитирай
2. siikastation - lelya
14.10.2008 12:25
Гледам профила ти и затова ще те питам, помниш ли новините до 1989 година как бяха :) Другаря Едикойси откри ..., Колектива на цех ... въведе в експлоатация ... и постигна качество с оценка К, Кмета пое грижата да бъдат осигурени добри условия за... и лично се ангажира )))
Новините в местната преса са долу-горе от сорта. В къщи съм на кабел и нет от Евроком. Нямат едни свестни новини, които да те накарат да ги гледаш. Помня, че миналата година гледах за някаква катастрофа, покрай която и аз минах. В общи линии смачкани ламарини, но това което ме впечатли беше, че катастрофиралите коли престояха около час на кръстовище - 50-100 метра от Еврокома. Никой не се напъна да слезе да ги снима, а си пуснаха обичайните кадри на сградата на полицията фронтално, полицията с ляв профил, десен такъв и полицай се качва в патрулка ((( Мързи ги да гледат, камо ли да се напънат и да размътят уюта си.
цитирай
3. lelya - Имам съученичка, журналистка в ...
14.10.2008 13:41
Имам съученичка, журналистка в Плевен. Поне беше. За съжаление контактите ми с родния град се ограничават до тези със сестра ми и майка ми. Все едно ходя на гости на чуждо място. Жалко, защото беше страшно готин град. Мъчно ми е, но пък както съм споменавала и в други коментари, хората, с които израстнах не са там. Нито съученици (май са останали 4), нито приятели. Сега всичко е във ваши ръце както се казва. В ръцете на гражданите на Плевен. Аз просто съм родена там и живяла до пърнолетие. Нищо вече не ме свързва с града, само носталгия по спомени от младостта.
цитирай
4. siikastation - Той и сега не е лош,
14.10.2008 14:09
Но се чуствам абсурдно, когато гледам отворена шахта, дето стои седмица, месец или повече и въпреки, че хората сигнализират не се случва нищо. Има едни отворени до пътя за Практикер. Те стоят така от миналата година.
Миналата година някой умник беше боядисал входа на Кайлъка в розово :( Добре, че го изчистиха тази.
Трафика по пътищата, дето е смешен спрямо този в София или Пловдив става все по абсурден. Сутрин и вечер се оформят задръствания не толкова заради многото коли, а заради тъпа организация, спрели кой съде се сети и полицаи които виждат това, но ходят на работа за имидж. Дават им пищови ;)
А градът не е лош. От друга страна знаеш, че с хубави хора в някое безлюдно село да си попаднала е за предпочитане пред избора с кофти или без никакви на пъпа на света )
цитирай
5. lelya - Да, не е лош. Какво стана в същност ...
14.10.2008 21:43
Да, не е лош. Какво стана в същност със самоубийствата на полицаи? От много време имам гадното усещане, че Плевен се управлява от шепа хора. Всички останали са обслужващ персонал. Просто като че ли няма обществен живот (не нощен, нощен винаги е имало), може и да бъркам разбира се. Преди време се говореше и за Ловеч, че се управлява от някакви братя и било много кофти. Хващам се, че нищо в същност не се знае за това какво се случва в малките градове.
цитирай
6. siikastation - Ами
15.10.2008 10:10
в това районно имало един началник който ги е правил на маймуни. Гавра като в казарма. Вика ги по никое време, после ехидно им казва "А бе я си вървете...", държи ги след работа докато му скимне да ги пусне, а това пък от своя страна първо им разбива психиката, прави ги агресивни към хората, а от друга коя жена ще е доволна да не знае защо и къде се мотае половинката и. Ще му повярва веднъж, дваж ама трудно ще приеме, че в полицията са взели кретен за началник. Единият не издържал.
Другия казват, че е чист битов случай. Както си стоял с униформата на фотьойла в къщи и се разправял с жена си без предупреждение извадил пищова и се гръмнал. Той е от същото РПУ.
Има и един опит за самоубииство пак там, но го потулиха. Този пък лежа в болницата, но се оправи.

Когато бях ученик участвах в една група за народни танци. Ръководителят ни през цялото време ни правеше остри забележки когато кажем, че участваме в танцова група. Вие, казва, трябва да се чуствате като танцов КОЛЕКТИВ, а не някаква група.
цитирай
7. lelya - Лошо, дано хората да престанат да се ...
15.10.2008 14:03
Лошо, дано хората да престанат да се страхуват и да защитават правата си. Беше ми приятно да си поговорим "по градски", макар че съм си дърво без корен. Да обиколиш всички готини кръчми вместо мен.
цитирай
8. siikastation - Да обиколиш всички готини кръчми вместо мен.
15.10.2008 15:35
Ще :)
цитирай
9. vladikoff - :(((((((((((((((
16.10.2008 20:58
Sramota!
V moq roden grad kakvi ne6ta stavat :((( Mirishe mi na delo...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: siikastation
Категория: Лични дневници
Прочетен: 317837
Постинги: 81
Коментари: 220
Гласове: 2376
Архив