Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2008 21:06 - Кондолиса vs Металика
Автор: siikastation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1702 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 26.09.2008 12:07


 Не бях на концерта и завистта ми към всички Вас, дето сте били и изобщо не е благородна. Мдаа. Но следващият път когато дойдат ще съм там!

 Моя близка, която доколкото знам си е почитател на Планета ми звънна и ми каза "Да знаеш, велики са! Бях там и се сетих, че ги харесваш, та ти звъня да ти кажа. Нямам думи просто...". Тя ми разправя как са флиртували с публиката "Кой беше първият път?.... А кой е за втори?... Ще има и трети!!!". Дай Боже.

 По разкази на журналисти кака Кондолиса дълго е твърдяла, че се радва за пръв път да посети Бългерия.... Толкова е амейзинг. Неее, тя не е идвала преди, би го запомнила... Може би е била в Румъния, но ако е била в Бългерия тя не би го забравила )))"

 Нямам какво повече да Ви кажа ;)

image

леля Кондолиса

image

няма нужда :)

image


Тагове:   Металика,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. analgin - Ами
05.09.2008 12:51
Аз също пропуснах концерта :(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: siikastation
Категория: Лични дневници
Прочетен: 317911
Постинги: 81
Коментари: 220
Гласове: 2376
Архив