Постинг
02.12.2009 11:36 -
Аптеки Марешки.
Автор: siikastation
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13908 Коментари: 6 Гласове:
Последна промяна: 02.12.2009 11:38

Прочетен: 13908 Коментари: 6 Гласове:
3
Последна промяна: 02.12.2009 11:38
Действие І
12 ноември 2009
Здравейте госпожо Х. Повод за това писмо е моето недоволство от обслужването ми в аптека "Марешки" в гр. Плевен ул. "Г. Кочев" №39. Конкретния повод е следният: Днес към 10:30 влязох в аптеката с идеята да купя лекарството Пробитор, което съм правил много пъти на същото място. Предпоследното гише беше свободно, отидох и казах на аптекарката, че желая опаковка Пробитор. На въпроса и относно опаковката отговорих, че по спомен струва 10 лева и стотинки и е двадесет и няколко капсули. Тя взе лекарството, върна се и обяви цена 7,68. Погледнах опаковката и ми направи впечатление, че тя е от 14 капсули. Обърнах и внимание на вероятно неволната грешка, но тя реагира, че аз съм я подвел, че не внимавам какво и казвам, и че не може да го върне. Казал съм и бил, че искам опаковка от 10 таблети. Обясних, че не е така и че е ставало въпрос за 10 лв, а не 10 таблети, защото такава опаковка няма. Според нея опаковката от 28 таблети не била около 10 лева и трябва да взема лекарството. Помолих я да провери, при което тя самата видя, че цената на желаната опаковка е от 10,25 лв. Предложих и да подмени лекарството и да го платя, но тя заяви, че грешката си е моя, не може да анулира касовата бележка и трябва да и дам сумата. Аз отказах категорично, върнах лекарството и си взех банкнотата. Разговорът стана сложен в смисъл, че тогава тя трябвало да го плати, не била длъжна, може и да се е объркала но трябва да съм доволен, че ми го е дала без рецепта, защото така било по правилник. Попитах след като трябва рецепта защо ми го дава без на който въпрос тя разбира се, не ми отговори. Предложих отново или да ми даде желаната опаковка или просто да не правим нищо. Тя каза нещо от типа: "Дайте тук парите, пък да видим...", аз подадох банкнотата и тя ми върна ресто като за погрешно дадената от нея опаковка. Заявих и отново, че не желая тази опаковка, че искам друга, че ми е неизгодно и оскъпяваща тази разфасовка, но тя отказа да върне парите или подмени опаковката вече видимо спокойна, че е прибрала парите ми. Според касовия бон лицето е Таня Петкова. Бих желал да споделя и съпътстващото впечатление по откриването на Вашата електронна поща. Позвънях по-късно в аптеката и ги помолих да ми предоставят някаква подходяща за клиенти електронна поща, но след 4 позвънявания през половин час разбрах, че не ми отказват, но няма да ми дадат. Молбата ми е да обърнете внимание на този случай за да мога и следващия път когато вляза в аптека "Марешки" да се чуствам като в аптека, а не като на пазара за плодове и зеленчуци където съм нащрек дали няма да ме излъжат с пари или килограми. С уважение Y
Действие ІІ
12 ноември 2009
Уважаеми господин Y, Ще препратя писмото ви до регионалния управител на Аптеки Марешки - гр. Плевен. С поздрав Д-р X
Действие ІІІ
26 ноември 2009
Здравейте отново д-р X Писах Ви едно писмо, отнасящо се до обслужването ми във Ваша анптека в гр. Плевен. Поради липсата на реакция почти две седмици реших да напиша и това. Вярвам, че държите на добрите отношения с клиентите си и поради тази причина подадох сигнала си към Вас, а не към външни институции и организации. Служителката Ви по моя преценка извърши няколко нарушения на няколко правила само за 5 минути. Аз обаче съм така да се каже лоялен клиент, осъзнавайки взаимният ни интерес и като такъв съм се обърнал към по-горното ниво в същата организация. Необяснимо ми е обаче защо 2 седмици не се случва нищо. Тоест да се прецени, че аз съм си измислил от скука или че въпросната дама, за чието име не мога да бъда сигурен, се е държала по начин, противоположен на приетото за добри отношения между нас. Ясно е, че думата ми не е за оскъпяването на лекарството с лев или два, а за отношението. Не смятам този път да се обръщам за съдействие към организациите закрилящи клиентите, но ми се ще да знам, че персоналът Ви осъзнава, че аз и много други като мен са причината те да работят в тази аптека и да получават, надявам се, добри заплати, а Вие му го напомняте когато забрави, че не продава зеленчуци на някой кооперативен пазар. С уважение
Действие ІV - ту би кънтиинюд

12 ноември 2009
Здравейте госпожо Х. Повод за това писмо е моето недоволство от обслужването ми в аптека "Марешки" в гр. Плевен ул. "Г. Кочев" №39. Конкретния повод е следният: Днес към 10:30 влязох в аптеката с идеята да купя лекарството Пробитор, което съм правил много пъти на същото място. Предпоследното гише беше свободно, отидох и казах на аптекарката, че желая опаковка Пробитор. На въпроса и относно опаковката отговорих, че по спомен струва 10 лева и стотинки и е двадесет и няколко капсули. Тя взе лекарството, върна се и обяви цена 7,68. Погледнах опаковката и ми направи впечатление, че тя е от 14 капсули. Обърнах и внимание на вероятно неволната грешка, но тя реагира, че аз съм я подвел, че не внимавам какво и казвам, и че не може да го върне. Казал съм и бил, че искам опаковка от 10 таблети. Обясних, че не е така и че е ставало въпрос за 10 лв, а не 10 таблети, защото такава опаковка няма. Според нея опаковката от 28 таблети не била около 10 лева и трябва да взема лекарството. Помолих я да провери, при което тя самата видя, че цената на желаната опаковка е от 10,25 лв. Предложих и да подмени лекарството и да го платя, но тя заяви, че грешката си е моя, не може да анулира касовата бележка и трябва да и дам сумата. Аз отказах категорично, върнах лекарството и си взех банкнотата. Разговорът стана сложен в смисъл, че тогава тя трябвало да го плати, не била длъжна, може и да се е объркала но трябва да съм доволен, че ми го е дала без рецепта, защото така било по правилник. Попитах след като трябва рецепта защо ми го дава без на който въпрос тя разбира се, не ми отговори. Предложих отново или да ми даде желаната опаковка или просто да не правим нищо. Тя каза нещо от типа: "Дайте тук парите, пък да видим...", аз подадох банкнотата и тя ми върна ресто като за погрешно дадената от нея опаковка. Заявих и отново, че не желая тази опаковка, че искам друга, че ми е неизгодно и оскъпяваща тази разфасовка, но тя отказа да върне парите или подмени опаковката вече видимо спокойна, че е прибрала парите ми. Според касовия бон лицето е Таня Петкова. Бих желал да споделя и съпътстващото впечатление по откриването на Вашата електронна поща. Позвънях по-късно в аптеката и ги помолих да ми предоставят някаква подходяща за клиенти електронна поща, но след 4 позвънявания през половин час разбрах, че не ми отказват, но няма да ми дадат. Молбата ми е да обърнете внимание на този случай за да мога и следващия път когато вляза в аптека "Марешки" да се чуствам като в аптека, а не като на пазара за плодове и зеленчуци където съм нащрек дали няма да ме излъжат с пари или килограми. С уважение Y
Действие ІІ
12 ноември 2009
Уважаеми господин Y, Ще препратя писмото ви до регионалния управител на Аптеки Марешки - гр. Плевен. С поздрав Д-р X
Действие ІІІ
26 ноември 2009
Здравейте отново д-р X Писах Ви едно писмо, отнасящо се до обслужването ми във Ваша анптека в гр. Плевен. Поради липсата на реакция почти две седмици реших да напиша и това. Вярвам, че държите на добрите отношения с клиентите си и поради тази причина подадох сигнала си към Вас, а не към външни институции и организации. Служителката Ви по моя преценка извърши няколко нарушения на няколко правила само за 5 минути. Аз обаче съм така да се каже лоялен клиент, осъзнавайки взаимният ни интерес и като такъв съм се обърнал към по-горното ниво в същата организация. Необяснимо ми е обаче защо 2 седмици не се случва нищо. Тоест да се прецени, че аз съм си измислил от скука или че въпросната дама, за чието име не мога да бъда сигурен, се е държала по начин, противоположен на приетото за добри отношения между нас. Ясно е, че думата ми не е за оскъпяването на лекарството с лев или два, а за отношението. Не смятам този път да се обръщам за съдействие към организациите закрилящи клиентите, но ми се ще да знам, че персоналът Ви осъзнава, че аз и много други като мен са причината те да работят в тази аптека и да получават, надявам се, добри заплати, а Вие му го напомняте когато забрави, че не продава зеленчуци на някой кооперативен пазар. С уважение
Действие ІV - ту би кънтиинюд


Лудост в McDonalds - част III - Развръзк...
Плевен е потърпевш и от двете власти
Панорама "Плевенска епопея 1877&quo...
Плевен е потърпевш и от двете власти
Панорама "Плевенска епопея 1877&quo...
Мъката е господар на този свят
Магията на РОКЕНДРОЛА ...Поздрав в събот...
Истината за КТБ е гарант за живота на Цв...
Магията на РОКЕНДРОЛА ...Поздрав в събот...
Истината за КТБ е гарант за живота на Цв...
1.
анонимен -
Здравейте
02.12.2009 11:45
02.12.2009 11:45
според мен е трябвало да и кажете, че ще извикате "защита на потребителя" - тя няма право да ви откаже анулиране на покупката като тя /покупката/ не е излязла от магазина. По закон лекарствата не се подменят, но тук не става въпрос за подменяне, а за нежелание от страна на аптекарката да натисне два клавиша и да анулира касовият бон.
В Бургас има няколко аптеки "Марешки" - винаги купувам лекарства от там, защото са малко по -евтини от другите. Досега не съм попадала на неучтива аптекарка, но това може да се случи и навсякъде другаде.
Желая ви успех с доказване на правотата ви.
цитирайВ Бургас има няколко аптеки "Марешки" - винаги купувам лекарства от там, защото са малко по -евтини от другите. Досега не съм попадала на неучтива аптекарка, но това може да се случи и навсякъде другаде.
Желая ви успех с доказване на правотата ви.
ами бързах, имаше много хора в аптеката и към дадената ситуация, в която не беше прескочен скора кой за какво се бори беше останал единствено варианта да се дуелираме. Реших, че управата на аптеките държат на името си и за такава грешка и инат на някаква посредствена жена не искам да ангажирам КЗП. Като я оставя настрани съм доволен от цените им. Явно е, че съм ги надценил, а и отговора на дамата дойде на същият ден. Реших, че ше има развитие. След това беше минало време. Което не значи, че всичко съм го приключил.
цитирай
3.
анонимен -
tazi e edna rusa kam 40 godini ))) ...
02.12.2009 12:05
02.12.2009 12:05
tazi e edna rusa kam 40 godini ))) goliama e bleika
цитирайНещо такова.
цитирай
5.
анонимен -
deq
07.12.2009 21:51
07.12.2009 21:51
къв клавиш кви пет лева бе-алоууууу-вие от марс ли падате или си мислите,че имате само права като клиенти,но не и задължения-басси и заблудените офци дет сте-"натискала един клавиш'и готово-вие имате ли представа какво представлява един сторно бон и какъв е механизма за направата му в тая верига пък и другаде???
Явно доста малоумници си мислят че са центъра на вселената и че целия свят трябва да им е в услуга?!!!
цитирайЯвно доста малоумници си мислят че са центъра на вселената и че целия свят трябва да им е в услуга?!!!
Всеки случай, който плаща поръчва музиката и въобще не ми обяснявай какъв къртовски труд е да анулираш плащането! Ай бегай обратно зад рафта и козирувай!
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 2376
Блогрол