Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2009 21:42 - Поздрав
Автор: siikastation Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4593 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.08.2009 23:09


 Дъждът вали, вали като преди, пълзи и тънко дращи по стъклата,
а аз и този път оставам прав във тъмнината.
Като светулка плахо премижа една цигара някъде далече
и аз дочувам шепот на жена, която тръгва, тръгва вече.

Дали пътува и сега онази малка книжна лодка,
която сгънах на шега над някаква дъждовна локва,
а после пратих я към теб с молба при мен да се завърнеш -
дори в това море от много дъжд ти да побързаш, да побързаш.

Сега вали, вали дъждът по прозореца,
от вестник стар изрязвам стих с много, много болка
и препрочитам на глас как търси бряг
в море от хора и дъжд книжна лодка.

Дъждът и този път вали, вали, пълзи и дращи по стъклата,
а аз запалвам клечка от кибрит във тъмнината.
И само тази малка светлина, изгаряща до болка във ръката
дано покаже пътя към дома на лодката и на жената.

Дали пътува и сега онази малка книжна лодка,
която сгънах на шега над някаква дъждовна локва,
а после пратих я към теб с молба при мен да се завърнеш -
дори в това море от много дъжд ти да побързаш, да побързаш.

Сега вали, вали дъждът по прозореца,
от вестник стар изрязвам стих с много, много болка
и препрочитам на глас как търси бряг
в море от хора и дъжд книжна лодка.



Тагове:   сигнал,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: siikastation
Категория: Лични дневници
Прочетен: 317135
Постинги: 81
Коментари: 220
Гласове: 2376
Архив